Pages

Monday, December 31, 2012

::Apa Silap Aku?????::

 
dah beberapa hari ni entry aku tulis penuh ngan kesedihan...aku berusaha untuk tidak menyedihkan diri tapi tak boleh plak...dalam keadaan sekarang ni mmg senang untuk orang berkata biarkanlah...yang dah lepas tu biarkan...tapi aku yang menanggungnya rasa mcm satu beban sgt2...seringkali aku bertanya kenapa harus aku yang merasa pedih ini???kenapa harus aku yang duhukum begini???adakah besar sangat salah dan dosa aku pada dia???kalau sekalipun tak mau berkawan ngan aku jangan sampai buang aku...kalau iye pun aku buat salah jangan sampai hilangkan jejak aku....bila aku diperlakukan sehina begini aku dah tak mampu nak berbuat apa2 lagi....yang mampu aku buat hanyalah duduk termenung dan menangis....kamu....satu yang aku pinta...bercakaplah walau hanya sepatah kenapa buang aku sebagai kawan kamu???kenapa mungkir janji kamu untuk jadikan aku kawan kamu????adakah kerana aku punya perasaan ini maka kamu buang aku jadi kawan kamu???sesungguhnya aku tak minta perasaan ini datang tapi ia hadir tanpa aku jangka...maafkan aku kerana perasaan ini datang dan aku tau kamu tak menyukainya tapi aku tak mampu berbuat apa2...aku cuma menunggu ianya keluar dari akal fikiran aku....
 
 
aku sedang berusaha sedaya mungkin untuk membuang perasaan ini....sepatutnya kamu bersabar....jangan buat keputusan begini...ianya terlalu menyiksakan aku...kamu tau yg aku sedang berusaha utk buang perasaan ini....aku baru nak pulih dan kamu tolak aku sehingga aku tak mampu berdiri lagi...beginikah seorang kawan buat untuk kawan yang lain???beginikah cara kamu berkawan???kamu kawan aku yang paling dekat di hati...kamu datang pada ketika aku tak mampu berdiri...kamu hulurkan telinga dan tangan untuk bantu aku tapi belum kuat aku berdiri kamu jatuhkan aku juga....dan aku tergolek.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...