Pages

Sunday, December 30, 2012

::Belajar Terima Hakikat::

Setelah bbrp ketika aku tergantung tanpa keputusan akhirnya ia terlerai petang tadi.airmata yg keluar tak dpt ditahan.sedihnya aku tak tergambar. aku dh jangka ini pengakhirannya tp knp aku menangis??knp aku terlalu duka sedangkan aku dah tau dia tak seberani yg aku sangka.aku menerima akibat atas kesilapan yg aku buat.aku sepatutnya menghalang perasaan aku tp aku biarkan ianya hanyut dan berkembang dlm hati.jd skrglah masa utk aku terima hakikat yg aku telah dibuang dr hidup seseorang. insan yg pernah ada dan akan sentiasa dlm hati aku walaupun aku tidak dikehendaki lg.buanglah aku dgn begini caranya dan aku bljr redha.tapi allah maha kuasa dan allah tau apa balasan yg patut diberi pd kamu.tidak aku doakan yg buruk utk kamu tp tidak juga bahagia akan kamu dpt..
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...