Pages

Monday, December 31, 2012

::Bangkit Semula??::

 
 
 
adakah aku mampu bangkit setelah apa yang melanda aku beberapa hari lepas??adakah aku mampu mengukir seyum setelah musibah menimpa???kata orang jangan diluah perasaan kita di laman sesawang agar takde yg salah anggap...tak boleh ke kalau aku bersedih seketika??tak boleh ke aku meratap hiba sekejap??tak boleh ke aku menangisi keadaan yang berlaku??perlu ke aku sekadar senyum dan berkata inilah dugaan hidup??aku cuma manusia biasa..terkadang cabaran yang datang tiada dlm perancangan aku jadi aku terkejut dan menangis sambil memikir kenapa kejadian ini berlaku...tak bolehkah aku menunjukkan reaksi kerana aku manusia yang punya hati dan perasaan.aku bukan tunggul kayu yang diam kaku...jangan disalah fahamkan apa yang aku tuliskan itu..ia cuma coretan rasa kerana aku dalam fasa menidakkan apa yang berlaku.....ia cuma luahan perasaan aku..tiada berkaitan dengan sesiapa pun...hanya aku yang tau apa yg aku rasa...anda mungkin pernah alami rasa yang sama tapi dalam situasi yang berbeza jadi anda tak mungkin faham apa perasaan aku....
 
 
 
kepada teman sekatil dan serumah aku...terima kasih sebab sentiasa support aku...sentiasa berada disebelah aku saat dugaan ini mendatang...jangan risau sebab aku akan bangkit semula cuma ia akan mengambil masa kerana kelukaan ini amat lain dari luka yang pernah aku alami sebelum ini...aku tak akan membiarkan kesedihan ini terus menghantui aku...aku akan bangkit cuma biar masa yang menentukan semuanya....cuma satu aku pohon jika kau terlihat air mata turun dari kelopak mataku anggap sahaja yang luka itu masih berbekas...dan kepada mereka yang sentiasa salah faham atas tulisan aku,maaf aku pohon kerana korang mmg tak puas hati ngan aku walau apa pun aku tulis...aku tak mampu nak puaskan hati korang...fikirlah apa yang korang nak sbb aku tak akan buat apa2 pun untuk ubah tanggapan korang...maaf sekali lagi...

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...