Pages

Friday, December 7, 2012

::Sakitnya Bila......::

entry ni telah didraf semalam tapi tak sempat menghabiskan ayat2 akhir...so ari ni lah aku publishkan di sini....ini kisah tentang semalam yek .bukan ari ni sbb mood aku agaik baik ari ni...selepas beberapa lama aku ambil masa untuk bina semula kepercayaan yang runtuh akibat rakan dan org tersayang....apabila aku berjaya membina diri sekali lagi aku dilakukan dengan perkara yang sama....bukan senang nak menjalani kehidupan tanpa kita boleh meletakkan kepercayaan kpd sesiapa....kali ni aku kena belajar semula...mmg hidup ini tentang belajar kan...setiap hari mmg kita belajar walaupun perkara tu sama tp pengalaman setiap darinya adalah berbeza....

2 comments:

azieazah said...

Semoga pengalaman itu mematangkan dan lebih memberikan kekuatan. Sila beri ruang dan peluang kepada diri sendiri.

Unknown said...

sedang belajar memberi ruang dan peluang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...