Pages

Monday, December 10, 2012

::Pengawas Kursus TOT KAAK::



 

cite ni happen 1 Disember dulu....dah basi pun tp disebabkan gambar dah ada so aku tetap nak cite jugak...cite ni masa aku jadi pengawas peperiksaan TOT iaitu Kursus Kejurulatihan Kursus Asas Kanak-Kanak(KAAK) kat Hotel Orkid...kursus tu dah berlangsung dari 18/11 sampai 1/12...sebelum dorang ni layak bergelar jurulatih...dorang perlu lulus exam...soalan dia mmg susah gile...tp soalan aku tak boleh snap la nnt bocor rahsia plak...

 

disebabkan soalan tak boleh snap maka hanya sampul surat jek aku snap untuk tatapan kat blog ni...hehehehehe


ini plak muka dorang yg amik exam ni...muka memasing berkerut2 nak pikir jawapan tuk soalan tu...dahsyat betul nak jadi jurulatih ni...aku yg baca soalan pun mabuk apatah lagi dorang yg jawab exam ni...heheheheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...