Pages

Monday, December 10, 2012

::Kenduri Khatan::

masa cite ni berlangsung aku pun dah tak ingat tarikh..tp yang pastinya aku ingat masa ni Harimau malaya ngah lawan Indonesia...aku tak dapat nengok game tu sepenuhnya cuma dpt nengok 30 minit sebelum wisel penamat berbunyik...seb baik menang....majlis ni aku pegi sbb temankan budak serumah aku...lagipun aku kenal jugaklah ngan tuan rumah ni...majlis ni sempena berkhatan anak tuan rumah...so aku pun pegilah.....



ini masa kumpulan marhaban wanita taman tu wat berzanji...siap bawak kompang lagik..dahsyat betul...qasidah yg dorang baca pun mmg best.....tp ahli kumpulannya tersangatlah muda...macam yg korang nengok kat pic tu lah...kesemua mereka berusia dalam lingkungan 50-65 tahun...muda kan????


ini plak budak yang bakal dikhatankan...kanak2 ni namanya Qhaliz tp kalau nak bercakap ngan dia kena pakai jurubahasa sbb qhaliz adalah merupakan OKU masalah pendengaran....tu yg payah sikit kalau nak bercakap...macam itik ngan ayam bercakap....



ini aku ngan tudung baru aku...hadiah dari kak zakiah...ini pic selepas makan tu sbb nampak bertenaga kalau tak mmg lesu gile.....pas bergambar ni aku terus balik sebab nak negok jugak bola....
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...