Pages

Monday, December 31, 2012

::Entry Sebelum Tamat 2012::

Slmt ptg kengkawan..tapi adakah org yg baca blog aku ni?kalau ada terima kasih byk2.klu xde yg baca pn terima kasih.mungkin sbb penulisan blog ni x sesuai tuk korang.apa pun aku bersyukur ngan apa yg jd pd aku.walau sakit tp aku gagahkan jugak.dah merapu plak aku ni...ini tahun kedua aku mempunyai blog.blog yg jd ruang utk aku luahkan semua perasaan yg aku alami samada sendirian atau bersama keluarga aku.aku bahagia bila menulis kat blog ni.walaupun entah apa yg aku merapu dan mengigau aku tetap menulis...hahaha.perasan ko zuraida...so inilah entry aku sebagai penutup tahun 2012...tahun yang penuh dugaan dan cabaran dan sekarang pun aku sedang alaminya..moga2 tahun 2013 menjanjikan sesuatu yang menarik untuk aku....
 
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...