Pages

Wednesday, December 12, 2012

::Inilah Mereka::

salam and selamat pagi...pagi ni aku nak sambung cerita tentang mereka ni...ingat kan aku pernah cite ari ahad lepas?????so korang mesti nak nak siapa mereka kan????inilah mereka....cite ni aku dah draf awal tp baru sekarang nak publish...sorilah yek

*
*
*
*
*





 
inilah buah hati kesayangan aku iaitu adik aku,ipar aku dan anak buah aku....bila tau dorang nak balik melaka mmg tak terkata gembiranya hati aku ni tapi bila mereka nak balik ke KL punyalah sedih hati aku.....inilah keadaan bila berjauhan ngan mereka....
 

2 comments:

@lfidah @dim said...

wajah-wajah kesayangan

amieda said...

jgn harap nak tunjuk pic lain yek fyda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...