Pages

Friday, December 21, 2012

::Hilangnya Dia Sebagai Peneman::

tajuk entry ni adalah kerana aku kehilangan dia yg selama 7 bulan ni jadi peneman tapi bukan kerana dia meninggal dunia tapi sebab aku kehilangan masa,ruang,jiwa dan segala2nya...peritnya sebab aku tau dia ada tp tak boleh bg respon...terasa sgt2...selama 7 bulan ni pada dialah aku humbankan semua masalah yg berlaku...dia mendengar tanpa sebarang gangguan...bukan penyelesaian yg aku minta tp cukup sekadar mendengar celoteh...sakitnya perasaan ni...aku harap dia juga seperti aku...merasa apa yg aku rasa sekarang ni..."awak,saya sunyi tanpa awak...saya tau dah susah untuk kita seperti yang dahulu...tapi saya harap sangat awak dengar isi hati saya dan awak faham apa yg saya rasa...."sendunya perasaan aku ari ni....kenapalah ini yang terjadi???aku berusaha untuk jadikan keadaan ni baik tapi ianya semakin teruk plak...apa lagi yg perlu aku lakukan....kesemuanya telah dibuat tapi tiada apa2 plak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...