Pages

Monday, December 24, 2012

::Cuti2 Malaysia Part 4::

masih belum habis kisah aku dan anak2 bercuti ni...maklumlah 4 hari punyer perjalanan...dah tentu capture byk pic...aku draf aje nnt auto publish jek...senang sikit...moh kita nonton gambo...

 
selepas ke ISTANA BALAI BESAR aku dan anak2 pegi la ke Pantai Cahaya Bulan utk sampailan hajat aku ke sana...masa tu ombak ngah besar sgt2.....
 

bunyik ombak tu mmg menggerunkan..andai ada yg terjatuh mmg kompom x dpt diselamatkan....korang boleh dengar bunyi ombak ni...memang creepy ler...
 
 
 
ini ngan bf...hahahahaha.......inilah antara anak yg menemankan aku dan melayan karenah aku yg meroyan..

 
kami yang sedang menikmati udara pantai disamping hujan yang turun hampir lebat


sementara tunggu hujan reda kitaorang pun melangkahlah ke kedai makan ni..dah sampai PCB kalau tak makan makanan laut yang digoreng mmg tak lengkaplah perjalanan...tapi kami terlupa nak amik foto makanan kami...sebab terlalu lapar...hanya foto kedai je yg ada...tp utk info kami dikenakan RM30 utk 3 cucuk bebola dan 1 cucuk udang dan 4 jenis minuman...berbaloi lah...

 
pastu kitaorang makan plak satar and jagung bakar la plak...bukan sbb lapar tp sbb rasa nak makan..rugi kan kalau tak mencuba...

 

 inilah yang kitaorang beli...bukan perlu banyak tp cukup sekadar merasa

 
walaupun tiada kekasih untuk menyayangi tp bersyukur aku masih punya anak2 yg menyayangi dan mengasihi aku....siap suapkan makan lagi....terharu sesangat


inilah ketiga2 mereka....terima kasih sebab korang banyak melayan karenah ida...pasni kitaorang balik sebab nak simpan tenaga tuk melawat WAKAF CHE YEH.....shopping time...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...