Pages

Wednesday, December 12, 2012

::Apa Yang Ada pada 12.12.12?::

 
 
 
salam dan selamat pagi...aku tertanya2 apakah ada sesuatu yg istimewa akan berlaku pada aku?? seawal pagi air mata aku dah berlinangan... seawal pagi jugak otak aku dah mula memerah untuk membetulkan kesilapan semalam.. seawal pagi jugak otak aku terlalu aktif untuk mengira2 duit kerajaan.. seawal pagi jugak kepala aku dah mula sakit yang terlampau...aku tak tau boleh bertahan sampai petang atau tak... diharapkan dapatlah bertahan.. nak setelkan urusan peruntukan jabatan ni baru boleh menutup mata... sedari semalam otak ligat memutar bagaimana kesilapan itu boleh aku lakukan??adoooii... kenapalah aku boleh buat kesilapan ni????aku dah mengira2 secara tepat tp tersilap lagik....macamana ni??? inilah yang dipanggil penamat kehidupan ni....
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...